Followers

Sunday, May 8, 2011

~SeLaMaT HaRi IbU~


assalamualaikum korang....
hmm...semua orang tau kn yang arini 8hb..bersamaan ngan hari ibu...hari yang indah utk insan2 yang bergelar ibu.....

so, aku ingin mengambil kesempatan ini utk mengucapkan selamat hari ibu pada my lovely mom...SALMI BINTI MAT ISMAIL...sayang mak,rindu mak...


ni la my lovely mom (sori gambar kabur)

siyesly,aku ni kira antara anak yang paling manja ngan my mom even aku bukan anak bongsu,aku anak ke3...tp lau p mana2 aku yang akan dok berkepit,n dok dekat ngan my mom...sampaikan kadang tu ada orang yang akan tanya mne satu yg bongsu...haha...nampak sangat aku ni kuat manja kan...

tp aku mmg sangat sayang mak aku even mak aku ni suke memberleter tp aku xkesah yela kan bila dh dok jauh dari mak ni rase rindu nak dengar leteran mak kn...lagi 1 mak aku ni jenis yang xsuke anak dia bebas,even abang aku yang sulung tu pon dia akan bebelkan gak..

so, pape pon I LOVE MY MOM....

sekali lagi aku nak wish selamat hari ibu to my mom n semua mom in the world...

k daa...





No comments: