Followers

Thursday, March 3, 2011

~SwEeT 23~

assalamualaikum....
hai korg...chat...
kjp je kn dh msuk bln 3....
ye ar bln 2 kn sampai 28hb jew...
hehehe...dlm byk2 tarikh aku suke 28hb 2...
tiap2 taun aku akn tggu2 28hb 2...
knp???haa???xtaw...
ok meh aku gtaw...
hmm...

28hb 2 tu kn>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>besday aku....
hehehe...
uwaaa....caye sudah brtambah tue....
uwaaa...xmo2...sudah ada kedut ke muke caye..
huhuhu....lek lu cik gebu....mude lg, bru msuk 23taun...

haa 23taun dh...umo dh sesuai utk tawen nih...
hehehe...
haa...dh leh tawen...
uwaa...suke3..yeyeye..dh leh tawen...
ok...sgt mentelkn korg...
(sila abaikan sikap mentel blogger)

hahaha...tpkn umo dh naik ni lau lik kg jew smua org akan tanye...
dh ada calon kew???
hmm...xdak soalan lain kew....
tnye ar...nk lik u ada wet blanja kew???
meh makcik bg...hahaha...
ni x..mesti soalan cepu cemas tu je yg kuar...
adus...cemas dowh nk jwb...hahaha

mak sedara aku pon dh tnye2...
dh ada kawan kew....
aku ngan loyar buruknyer pon jwb...
kawan???hmmm..ramai kawan kt sana...hahaha
sgt kurg hadap kan aku...
hahaha...aku gurau2 jew...aku jwb lik yg kwn spesel xda g...

hahaha...
soalan2 tu mesti akan lbh rncak lebih2 lg abg ngah aku bru pas kawen nih...
ye ar mesti ar pas ni aku pnye turn lak...
adush...
i mude g ok...
lgpon my mom pesan awai2 dh...
na...lau nk kawen jgn ar taun dpn...blom lps pnt g...dh nk knduri g...
pastu korg taw..leh plak my mom tnye...
ehh...kamu dh ada calon kew???
dh nk kawen kew???
aduhai mak...
xpk lg nk kawen lam mse trdekat nih...

hehehe...
tp lau dh jodoh nk wat cmne kn...

hehehe...
k ar...
daa...

kamus dewan: mentel > gatal...


No comments: