Followers

Thursday, March 3, 2011

~BeSdAy 2011~

assalamualaikum.....
hai korg...hehehe...
bese la...
ngah da mood nk hupdate entry ni
mmg akn muncul ar entry yg lbh dr 1 dlm satu2 masa...

hehehe ok...

masih lam mood besday...
hehehe... ala mood besday ni kn semggu...
cam kol free clcm ble tyme besday...
smggu gak kn... hehehe....
ok aku nk cite pe yg brlaku sepanjang 28hb 2 tuh...
mlm tuh cam bese ar...

line bz utk my anset n my fb... hehehe...
msg wish msuk bertalu2...
hehehe... bajet pemes aku ni kn...
huhu...
saje wat gempak...

ok dlm 12 lbh aku dpt satu kejutan yg siyes aku xjgka...

my geng FIDA dtg bwk kek...
dia dtg ngan rumet2 dia...
adus...terharu kot....
hehe..
sgt2 terharu coz xsangka dia beli kek sebijik...
sbb mse besday dia aku bg kek tiramisu sepotong jew...

hehe...thanks a lot fida n rumet..luv u...


ok..
pas mkn2...
fida pon lik n aku tros tidow...

adus..mkn2 kek trus tido..
mmg brsuke ria lemak membiak kt bdn...


hehehe....
sok pgnyew...
aku n my best fren salmi n her rumet,baht
nk p UIL nk uruskn ttg praktikum...

hmm...dengan semangat waja kami p...
n then alih2 opis UIL ttup...
mngikut keterangan yg kami dpt dr makcik tukang sapu
yg ada kt tempat kejadian smua staff p perarakan maulidur rasul...
opis bkk lik kul 2pm..

kami taw da perarakan tuh...

tp xjangka ar 1opis p... aduhai...ponat kami...
mse kt UIL tuh kami jmpe black...
haa...ape??
xcaye...
iye... siyes...xtipu...
tp opkos ar bkn black penyanyi...
black yg aku mksdkn tu member kami...
nama comel dia black...

nama real mat noor...
hehehe...
then ble dh pk2 lik xkn nk tggu sampai opis bkk kul 2pm kot...
balik lg baik... hehehe...
tp member aku, baht tu ckp nk p mkn lu...

n then si black tu pon ajak naik kete dia jew...

so..kami pon p mkn kt mall...
lps kami br3 mkn...kami pon nk lik ar...

huhu...tp sebelom balik kami p mkn eskrem lu...

kami mkn eskrem Conetton taw...

waa...sgt heaven...
hehehe....
then...kami pon lik...
en.black yg anta
huhu...

ok...ingatkn dh hbs kezutan utk ari2...

hehehe...
rupe2nyew...
agak2 nk kul 12mlm...
baht msg ckp salmi nangis n soh aku naik tgk...
aku pon mempecut naik p bilik diaorg....

bkk2 pintu bilik diorg aku kene serang ngan bedak korg taw...
hbs muke i n msuk mata segala bagai..

hehehe....
korg taw... aku dpt 1 g kek... huhu...
sgt3 terharu......tq salmi,baht.ct n hani..
luv u all...

hehehe... aku sgt3 hepi besday taun nih...
byk sgt kejutan yg aku dpt...
kejutan sblom besday pon ada taw...
tp xmo cite..rahsia...

hehehe...

ok..
kite lyn gmbr ckit k... hehehe...




kek dari fida


kek dr salmi,baht,ct n hani...


incik Black


eskrem conetto kami..nyum2..


sblom mkn wajib amik gmbr dlu...


incik Black lg...






besday gurl pnye gmbr harus la super byk..hehe


lg2 incik Black..


me n baht yg ngah khusyuk mkn eskrem..


salmi n kwn incik Black..

k daa...

9 comments:

Baht Ibrahim said...

nyum2 bila agk2 nyer nak mkn ice kim gi???

zyana said...

hehehe...
kn...sgt heaven n meninggalkan memori yg xdpt aku lupekn...hehehe
ble3 jew....aslkn bath yg belanja...
huhuhu

m.u.S.w.e.e.t said...

tunpang tanya, nak paste yang Heartbeat tu katne ek..hehehe (soaln xkene dgn entry kan,hehe..xtau la cane nak paste) T___T

zyana said...

klik gadget,then pilih html...
then paste code kt citu...
ok...
lau xleh t gtaw ek...
hmm...dh mnjawab soalan ke???

zyana said...

klik gadget,then pilih html...
then paste code kt citu...
ok...
lau xleh t gtaw ek...
hmm...dh mnjawab soalan ke???

m.u.S.w.e.e.t said...

sudah paham sekarang.. kamu sangat menjawab soalan... 10 markah akan diberikan..heheh... arigato! ;)

zyana said...

orait...
huhu

Admin said...

Salam.
Happy belated birthday. Wahh banyaknya kek .. tapi part paling sedap .. makan aiskrim tu la .. aeihhh ..

http://hasrulhassan.blogspot.com

zyana said...

wslm...tq...
hehehe...dh rezeki da org nk bg...terime je la...huhu...tu la...sye pon mmg paling suke askrem..huhu...