Followers

Wednesday, March 16, 2011

~ MiGrAiN oH MiGrAiN....KoRg Da PeTuA X??~




haii...
hehe...aktif tol aku menghubdate blog ek mlm nih...hoho...

ok aku saje wat entry sal best fren aku nih...hehe...
cik migrain...
hehehe...tp xbermakne skrg aku ngah kne migrain...
lau kne maigrain nk on9 pon xlarat dek non...
yela lau cik migrain tu dtg...hmm...
alamatnye aku tido je ar...
ye ar...
kepala dh mcm ada batu bata ok...
huh~
seksa taw...

aku paling sedih lau aku kne cik migrain mse kt campus...
lau kt umah best cikit...
my mom akk picit kepala aku sampai aku lega...
xpon sampai aku trtido...
hehehe...
mnjekn....

so aku nk taw gak lau ada petua yg leh hilangkn cik migrain nih.,..
xpon petua nk melegakan...

so lau ada sila share k...
huhu...

k la daa...



5 comments:

Dda Ly said...

dlu saye salu gak dpt migrain ni...skang dah tak sangat..mungkin kne jaga time tidur kot?? :)

meh ke rumah..
~ketinggalan zaman~
keep in touch ye..♥♥♥

zyana said...

owh yeke???
hmm...maybe kot sye mmg suke tido lwt...huhu...
hmm...pnt pon xleh...mesti migrain tu dtg...

No name said...

pakai baju merah bila migrain...

Unknown said...

salam perkenalan..migrain? bunyi macam teruk je..dah pegi jumpa doktor?

zyana said...

lizzie:> baju merah???tol kew???

fariz:> salam perkenalan..boleh tahan ar teruknyer...tp xpnh jmpe doktor pon..huhu