Followers

Friday, April 29, 2011

~Ku MeRiNdUiMu KeRnA KiNi Ku SeDaNg SuNyI~

assalamualaikum korang....
hmm...arini ari sgt3 boring utk aku...huhu...yela sunyi je kolej aku nih...ramai dah lik kg...hmmm....sunyi giler....hahaha...padan la ngan muke aku...sape soh xlik kg...huhu
aku bukan pe...lau aku lik kg t aku xstudy....hahaha...bajet la duk kt U ni aku study hard....haha...tp sekurang2nya aku study ar gak lau aku dok kat U ni...lau dok kt kg mmg kompem la aku xstudy.....

ok...
korang nak taw x aku nak cite sal ape???haaa...tgk ar tajuk...haha...bajet je aku kan tajuk panjang cam puisi...hahaha...padahal aku nak citer sal aku rindu kat seseorang...haha...
hmmm...nk taw...aku windu sape...hmm...teka la...haha..hmm pe???pakwe???
haha...aku mana ada pakwe...
hmm...ok aku gtaw...
.
.
aku rindukan....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tada...ni la insan yg aku rindu....


eh3...gambar kami brdua..ok org yg aku rindu yg sbelah kanan tu k...hee..adekku yg trsyg







n aku gak rindu mereka nih...huhu...
sgt3...hehe


my lovely mom n dad...

p/s:windu nk gaduh ngan adek aku sbnrnye...hehe...papepon wish gud luck to adek aku yg akn menghadapi ujian medsi sok...do the best k..jawab leklok taw my adek syg...

No comments: