Followers

Thursday, April 28, 2011

~100~



Assalamualaikum.....
hai korg..... lama sangat aku xupdate kn....hmm...aku buzy menyiapkan KP aku....pastu ditambah plak ngan aku dapat demam plak disaat aku hampir menyiapkn KP....so, sekarang ngan rasminya dah ciap semua esemen....n secara rasminya aku kini sudah hampir menamatkan pengajian aku kt UUM yg tercinta(tercinta kew)...opkos ar...hehe

ok sebenarnya manyak benda yang aku nak cite tp entry kali ni aku nk wat khas utk my follower yg ke seratus...ok...aku taw yg korg xheran pon kn...yela...follower korang kn dh beratus2....yela aku bukan blogger femes...huhu......



ok....nak taw sape blogger yang sudi jd my follower ke 100....haaa....ni la orangnyer....




ok...nama dia NANAZUKI....dia dak uum gak....junior kt kos Hospitality....
dia member rumet aku...hehehe....ok law korang nak kenal dia...p la jenguk blog dia.....
klik jew link kat nama dia tuh....

huhu...tq ek cik NANAZUKI coz sudi follow blog cik gebu yg xseberapa nih....

k korang daaa...



No comments: