Followers

Saturday, April 9, 2011

~GyM~

assalamualaikum....
hai3...hehe kita jumpe g....
korg chat arini???hehe..
ok arini nk citer sal gym...selasa mggu lps aku n member2 aku p Gym yang ada kt pusat sukan u aku...hmm...kami pg dlm kul 5.30...hmm..mmg dh lme xp gym..coz sblom2 ni asik under upgrade jew...hmm...skrg dh bkk excited giler ar kami...tp bile dh msok...aku tgk serupe x upgrade jew...haha...ok mls nk komen sal tuh....

arini kira manyak ar org dlm gym tuh...hmm...kne tggu giliran nk gne alat senaman...
so..dh jd cam tuh pe g mule la sesi amik gambr...hahaha...kami pon bersemangat ar wat xtvt membakar lemak tuh...persoalannya terbakar ke lemak aku??haha...lantak ar...tp yg pntg aku semangat brlari kt trademell tuh...haha... hmm...bila dh puas bersenam & tgk langit pon dh nk gelap kami pon balik ar......ble nk balik tuh ujan rintik plak kt luar...aduhai...payung dh la xbwk...mmg masak ar kn...kami pon brlari2 anak balik ke kolej...yela..nk berlari2 bapak fenat...haha..

ok...jom lyn cikit gambar...hehe
















kat bwh ni pic mse seminar graduasi mse pagi ari yg sama...











No comments: