Followers

Friday, October 15, 2010

~TiP PeLeMbUt HaTi~

alooo...
assalamualaikum....
selamat malam....

ok...
aku ada tip yg nk dikongsikan...
korg nk taw x...
ok meh2.....
aku ajaq k....

ok....
dh tgk tjuk entry kn...
haa...kompem ar dh taw tips pe yg aku nk bg kn....
hmmm....
tips pelembut hati....

member baek aku yg ajaq....dia ckp lect dia yg ajaq...
hmm...
ni leh digunakan pd sesape yg dh lme suke...minat...or pape je ar kt seseorg...

k...nk taw cre dia...
ok...

ini dia...

  • baca surah Al-Fatihah 3x
  • baca surah Al-Alaq (Iqra') 3x
  • baca surah Al-Kausar 3x
then....
  • sebut nama org yg kita suke tu 21x
  • pastikan korg buat mse org yg korg suke tu tgh tido....
  • n pastikan gak mse korg wat tu korg ada wuduq ok...
  • buat sebanyak 3malam.....
ok...selamat mencuba...
daa...

4 comments:

HaziratulQuds said...

Maknenyer, org yg kter nak buat nieh kne ad depan mate la eyh?

zyana said...

xar....cume kite wat time tgh mlm...mknenyer dia dh tido....
ssh ko msg dia tnye dh tido lom....klu xbls tu mknenyer dh ar tuh....haaa....leh ar wat pastu...hehe
cmtu ar yg kwn aku gtaw...

Unknown said...

wut2~ aku nak wat kt anuar zain

zyana said...

wat ar....ne taw jd...
hakhak....
gempak kot...
klu dpt t jgn lupekn aku lak..