Followers

Friday, October 8, 2010

~AnGaN2 mAt JeNiNkU ~

alooo....
hehehe.....ehhh...jmpe g kte ek.... hahaha....
aku ni kre pemalas gak ar nk update blog...

tp ble rini gler kentang plak mengupdate blog...

amik kau....selang 5minit aku update... hahaha...

hmmm.... dlm entry ni aku nk cite angan2 mat jenin aku....
hahaha...tp aku xtido atas pokok cam mat jenin dlm citer dongeng tu ok...

hahaha...aku menaip dlm keadaan sedar...hehehe...


pe????

nk taw....ok2 sabaq sat....
nk citer ar nih...

semalam kn aku berblogwalking ar jap....

pastu terjumpe blog ni click here......
waaaaaaaaaaaaaaaa..... korg taw x pe yg ade dlm blog tuh???
haaa...xtaw...p ar tgk...klu mls nk tgk meh aku gtaw....

adaaaaaa coklatttttt.... sgt banyakkkkk....n cantikkkkkk....n cedapppppp.....



ehhh2...terover plak aku nih...
bkn pe...ni la penyakit ble nmpk coklat....
ni baru tgk gambr....
klu jmpe...xtaw g....hehehehe....
tp siyes coklat dia sgt cntik, menarik n tertarik ok...
xcaye p la blog dia....

ok2....
mesti korg pening kn....
pe kaitan coklat ngan angan2 mat jenin aku tuh kn....

hmmm....
ok meh aku sambung citer....
so mlm td sebelom tido aku asyik teringat2 coklat kt blog yg aku tegok tuh....
ehhh2....aku bkn teringat nk mkn coklat ok...
tp aku teringin sgt nk jd penjual coklat cmtuh.....
hmmm.... tp aku ni masih pegang title student g....
xcukup mase nk wat bnda tuh...

hmmm...
tp aku akn cube capai impian aku tuh lps aku grade t...
hmmm....
korg tggu ok....
hehehe...
n doa2kn la impian aku makbul....


No comments: