Followers

Friday, October 8, 2010

~RiNdUkU DaRi KeJaUhAN~



alooo....
korg chat....hmmm...aku chat rini....
but....2 ari lps aku demam.....
xtaw sbb pe aku demam.....tp dh lme gak ar aku xdemam....
wlupon dh chat but batuk tu masih lg mendampingi....

hmmm....
klu dh demam mule ar....mulut n pikiran aku ni jd mengade n manje...
yup....aku ngaku aku mmg manje n cengeng...
mse aku demam tu aku sgt rindukn mskn mak aku....
xkisah ar pe yg mak aku msk even simple yg pntg dr air tngan mak aku....
sgt cedih taw.....
rse nk terbang balik jew mse tuh....
klu ar aku da sayap...
dh lme aku terbang balik umah....
doremon pon da kt jepon jew...klu da kt malaysia lme dh aku pinjm pintu ajaib dia....

hmmm....
xtaw ar....
cuti pon lmbt g....
ble la nk lik umah nih....
i miss my family....
uwaaa....



No comments: