Followers

Tuesday, July 27, 2010

~i LoVe U~

~i LoVe U~

hehehe....
tetibe je mlm ni aku jiwang kn....
huhu... aku syg sgt family aku...
n....

arini aku nk cite psl my adeq....
aku cyg dia....
huhuhu...
.

.
.
.
.
psstt....
sbnrnyerkn aku ni mmg kuat gaduh ngn dia...
mmg xleh lme ar jmpe mesti gaduh....
aku klu lik cuti aku ngn dia akn thn ngan dia(baik cm belangkas)2 3 ari jew...
pastu mesti da je yg nk digaduhkn....
adeq aku ni jenis yg keras kepala ckit... xla byk sgt....
tp klu dtg angin dia naik sebel gak la lyn dia....
dulu mse kecik aku selalu merungut ngan mak aku...
aku ckp....
.
.
mak...benci ar mak ngan nurul tu...asyik dia je tol...geram taw...

.
pastu mak aku pon ckp....
.
.
ina...sabar la...baik ke buruk ke...tu je ar adk yg kamu ada...
.
.
pastu aku pon pk....
tol gak ckp mak tuh.....
skrg bru aku phm n taw pe mksd mak aku tuh...
skrg ble dh study jauh n berjauhan ngan dia aku rindu cgt ngan dia...
n....
aku xleh bli brg yg aku suke or nmpk brg yg dia suke mesti aku rse nk bli je kt dia...

huhu...



gmbr2 adeq aku yg bajet comey...tp comey ar gak dia...huhu
klu dia dgr mesti perasan gler dh..



gmbr dia wif uniform...dia amik form6 skrg...


aku n dia...nmpk sme kn muke ktorg...huhu



No comments: