Followers

Friday, July 30, 2010

~AiRmAtA~



airmata n kesedihan mmg xdpt dipisahkn.....
ble hati hiba n sedih.....
airmata secara outomatik akan gugur.....

knp tetibe aku post bnda nih....
coz.....
aku sgt sedih hari ni....
knp????
biar la ia menjadi rahsia ku.....
hari yg btl2 aku rse xbtol n xkne.......

lps aku dpt punca mslh aku rini....
airmata aku mengalir bak air terjun........
klu air paip leh la aku aku ttp....

hmmm....itu lah aku....
seorg bdk manja n cengeng.....
even aku bkn ank bongsu n ada adk .....
aku ni mnja orgnya....
mmg xleh cedih ckit n kne mrh....
mesti aku akn nangis.....

mse kcik2 dlu....
aku pon mmg kuat nangis....
sampaikn mak aku ltk cili kt mulut aku....
hasilnye....
aku da bibir yg seksi...
eh silap.....
hasilnye aku jd kuat mkn pedas.....
xda mknn pedas xselera la aku nk mkn...

aku ni klu tol2 cedih aku akn nangis smpai trtido....
hmmmm....
ntah la....

tp arini psl kesedihan aku semua bnda xkne....
g kelas td...slh print note la...
slh bwk note la...huh...ntahla...
nasib la rini 1 kelas jew....

hmmm...
k ar....
korg xyah taw la pe mslh aku tuh....
xmo citer...
coz tkot my laptop banjir kne airmata aku...
k...
daaaa....



No comments: