Followers

Wednesday, November 3, 2010

~25~

25 Random Things, Fact, Habits, Goal


alooo...
entry dibuat setelah aku ditag oleh cik Qud..

  1. Nama penuh Nor ziyana Binti Mohd Sajudin....tp mse kcik2 dlu aku slalu demam n kne tkr nama jd Aminah...huhu..tp dlm ic xtkr ok...huhu
  2. Family pggl aku ina jew...kwn2 da yg pnggl na,yana n zyana.....
  3. Umo...22thn 8bln 6hr..(utk arini)
  4. Ada 4org adk beradik jew....(2llk 2prmpuan)
  5. Ank no-3 tp mnje mengalahkan adk aku yg bongsu...hehe
  6. Dr kecik mmg cite2 nk jd cikgu...tp kt u amik bidang lain...sbb xdpt tawaran jd ckgu...
  7. Sgt obses ngan pink....smpai byk bju n brg2 aku warna pink...
  8. Org yg xknl aku slalu ckp aku ni sombong n garang...lg2 ble aku wat aksi menjeling...
  9. Sgt setia pd sesuatu or org yg disukai...smpai leh berthn2 skekn seseorg tu....
  10. Cartoon paling aku ske detactive conan...mmg akn mengadap citer tu smpai xhirau org...
  11. Ske bce novel n tulis novel...tp 1 novel pon xpenah ciapkn...
  12. Agak pendendam...klu dh bnci seseorg n sesuatu tu...akn trus bnci...
  13. Mknn yg aku paling suke...mskn mak aku...even simple...slalu rindukn mskn mak aku ble kt u...hehe
  14. Cepat rse kesian kt seseorg org atau sesuatu benda...
  15. Tempat semua member meluahkan perasaan n citer mslh....
  16. Suke kt seseorg dr aku form 1 sampai skrg....
  17. Pernah bercinta tp xkekal....sbb dlm mse yg sme aku masih ske n sygkn org yg aku ske...
  18. Klu tgh sedih or da mslh aku akn tido....
  19. Sgt suke dgn coklat....xkisah la even mknn tu brasakn coklat pon aku ske...
  20. Ske mkn aiskrim...paling ske aiskrim kon n aiskrim malaysia...
  21. Agak pandai memasak tp xleh jd chef lg...
  22. Xsuke susu mungkin mse kcik dlu dh terlebih minum susu......
  23. Ada penyakit migrain yg agak truk...
  24. xboleh minum air gas/berkabonat n nescafe coz t akan kne migrain...
  25. Impian aku nk ada rumah n kete sendiri sebelom kawen....

insan yg aku tag..

cik masyi
cik bume
incik sepol


2 comments:

t e m b u m e said...

malas nak buat.
boleh tak??
hahahahaha

zyana said...

xleh2...
kne wat gak...
hahaha