Followers

Thursday, August 12, 2010

~PERADUAN PUJI-MEMUJI RM50~

salam....
alooo.....

ok...aku join contest g taw.....
huhu...
contest ni kwn aku sndiri yg wat n dia jmput aku join....

so....xslh kn aku join....hehe...

pe???

ooo...korg nk taw kontest pe ek... ok... nme contest ni adalah
"PERADUAN PUJI MEMUJI RM50"
(psssttt....akim ni sje nk sruh org puji dia)oppss...jgn mrh ek akim t batal pose

ok...klu korg nk join leh pg kt click kt gmbr kt bwh nih...





Cara Penyertaan:
+ Anda perlu menerbitkan 1 post mengenai blog ini di dalam blog anda. + Di dalam post tersebut, anda harus menyertakan maklumat-maklumat seperti berikut:- 1. Bagaimana anda mengenal blog ini? 2. Mengapa anda suka membaca blog ini? 3. Siapa KHAIRUL HAKIM yang anda kenal?
JANGAN LUPA SERTAKAN LINK BLOG NEH! :)

+ Dedikasikan juga gambar anda yang paling kacak/hensem/ cantik/cun/lawa di dalam post tersebut. + Lengkapkan slogan.. "Saya rasa icemanzwalking adalah sebuah blog yang .........." (tidak kurang 25 patah perkataan)
* Tinggalkan komen berserta link blog anda supaya saya dapat membaca post anda!
** Tarikh tutup pernyertaan adalah pada 10 September 2010.
*** Pemenang akan dihubungi melalui e-mail.

ok...
firstly nk gtaw cmne aku leh taw aku taw blog 'icemanzwalking' nih dr fb tuan punye blog.... setelah lama aku add dia jd fren fb bru aku perasan dia da blog...
mse tuh aku bru berjinak2 ngan blog nih...huhu then...

knp sye ske blog nih???

antaranya sbb nk knl lg siapa tuan punye blog nih...
coz hmpr 2thn 1kelas ko-k nasyid ngan tuan pnye blog nih...
amat la ssh nk dgr suara dia....mhl suaranya...hehe....
so...dgn adanya blog nih...
scr xlgsg aku leh taw siapa sebenarnya dia...

ok...lastly...

korg nk taw siapa sebenarnya KHAIRUL HAKIM yg aku knl....
hmmm....
orgnye sgt pendiam n agak pemalu maybe...
mcm yg aku ckp td mmg ssh nk dgr suara dia......
mmg beruntung klu dpt dgr suara dia....
pnh gak aku pk yg KHAIRUL HAKIM ni sombong orgnye
tp ble first time aku brinteraksi dlm fb....

barulah aku taw yg dia xla sombong orgnye...
biasa2 je...

cme dia xpndai nk brsembang ngan org yg dia xknl... huhu...

k ar akim...
byk dh aku puji ko nih...brbakul2 dh...hikhik


ok..ni pic i yg xbrp nk cntek but ckit cute...






"Saya rasa icemanzwalking adalah sebuah blog yang seimbang...santai tp sedikit formal,blog ini menggambarkn siapa sebenarnya KHAIRUL HAKIM paling best dalam blog ni aku dapat tengok hakim hensem berpakaian santai."


No comments: