Followers

Monday, August 16, 2010

~bErBuKa PoSe + GaThErInG @ kUaLa PeRliS~

alooo....
hai...korg....
sori ar lme xupdate(xar lme sgt kn..)hehe....
n pasni pon maybe aku akan jrg update n maybe xkn update smpai rye....
knp???
adakah aku dh xmo lyn blog??
ohhh...tidak....
aku da tugasan yg bru dpt dr lect....
sgt byk ok....kne anta 30hb ogos ni....
yup sebelom aku lik kg utk beraya.....

ok...mesti anda nk taw aku nk citer pe kn rini....
aku nk citer ttg gathering aku n my geng(my school best pren)
gathering + brbuka ni berlaku pada jumaat mggu lps....
ramadhan yg ke-3.....

dh byk kali aku planning nk wat gathering ni tp da je halangan....
n bulan ramadhan yg mulia ni dpt gak kami peluang utk wat gathering.....
mesti korg nk taw spe tulang belakang yg brtanggungjawab wat gathering ni kn....
ish....malu ar nk ckp....hehehe...
hehehe...
aku ar.......
aku mmg the important person dlm geng aku nih....
sampai nk lie n survey tket lik kg pon adalah tanggungjawab aku...hehehe...
aku bkn nk bangga diri....tp mmg aku yg akan wat smua tu...
aku xkisah pon....
knp???
coz aku syg sgt my geng ok....kami dh mcm family kt cni....

huuh....
pela aku melalut ni....
ok...back to topic....

vanue gathering + berbuka pose kami adalah di kuala perlis....
dimana???
opcoss ar kt perlis.....
perjalan kesana dr uum dlm 45minit klu naik kete....

hmmm....kami pergi ber6...
so kami sewa 1 kete je utk jimat kos....
cdg nk sewa kete viva....besar ckit dr kacil (kete yg familiar utk disewa student)
so...aku dpt ar booking 1 kete viva....
aku sgt hepi coz planning berjalan lancar...tp mse hari kejadian.....
sesuatu berlaku....org tu pg bg kami kete kancil...
huh...mne muat kot...
aku pon mengamuk ar...aku pg kol abg tuh n membebel ar...
xpsl2 dia kne mrh ngan aku...
pdn muke...asl tipu aku....
rsekn....

so....setelah amik nasihat member2 lain n my asst...fida...
kami amik gak kete....
haaa...mesti korg pk kami naik cmne kn??muat ke???
haaa...tu ar kebijaksanaan kami...
ececeh...puji diri sat...


anip,ogy,fida,laila,yatie n zyana(aku)

6org yg pg tuh 2 org llk n 4org pmpuan.....
so,llk duk dpn n dak pompuan duk blkg....
agak sempit but xda ar cm ikan sardin sgt......hehehe...
xpe kami pakai tema sharing is caring...hehehe..

so...stlh mengambil semua org di kolej masing2...kami bertolak dr uum dlm kul 6.40pm...
mse tuh ujan agak lbt so xleh bwk laju2.....
n..
dlm kul 6.20pm kami selamat sampai ke kuala perlis....
kamitrus tmph meja n order menu yg kami nk mkn arit....

ok...menu kami xla byk tp penuh gak ar meja tuh...hehehe...
menu kami ikan siakap seekor potong 2 utk 2 menu...
msk 3rasa n stim,telur dadar,tomyam,sotong goreng tepung,kailan ikan masin,kerang bakar...
n...
paling best...fida blanja ktorg sate ok...syg ar ko fida...
dh ar aku mmg teringin nk mkn sate mlm sblom pg tuh...hehehe





ok...lps dh order tuh kn kami jln2 kt sambil amik gmbr tepi2 kuala perlis tuh
coz lme lg kot nk brbuke....
agak rmai org ari tuh...nsib kami sampai awl..
.
.
.
ok dlm kul 7 lbh kami pg dduk kt meja yg kami tmph coz dh mula hujan mse tuh...
angin bertiup kencang smpaikan kedai tu xyah bkk kipas...huhu

ok....
bila smua mknn sampai...mmg pnuh kot meja tuh...
nk mkn 6org jew...tp mknn cm nk mkn 10 org ok...hehehe..
xpe ar skali skala...bkn ari2....





ble dh msuk waktu kami pon berbuka....
n yg lwaknyer ble last tuh...semua main tolak2 mknn utk dhbskn...hehe
hepi sgt mse tuh....
ditambr dgn gurau senda n usik mengusik ant kami....
xkn lupe memori tuh....
hehehe...
da mknn yg xhbs tu kami tapau je...rugi kot dh byr...
ok...hasil menu yg kami mkn ber6 tu adalah sebyk...RM104.50...
tp ktorg kne byr RM100 jew....
org tu bg murah...alah bkn xtaw dia dh untung byk...hikhik...

lps solat maghrib kami g ronda2 bndr kangar....hmmm...xdak pa pon...
sunyi jew....
so kami bertolak balik ke uum....n sblom tu kami sggh Changlun dlu....
fida tuh smpt taw lie bju rye sepasang...ish3...bru puasa ke3 kot fida...hahaha

lps tuh kami pon balik ke uum...
hmmm....sgt hepi aku ari2...org lain aku xtaw ar....
hehehe....






1 comment:

Anonymous said...

[url=http://THEMOBILEBLOG.net/?p=156]free games online[/url]